Drodzy Goście, zapraszamy do zapoznania się z mapką dostępną w linkach poniżej, można dzięki niej sprawdzić także współrzędne GPS, co ułatwi Wam trafienie do naszego kościoła oraz sali :).
W zaproszeniach prosimy o losy lotto zamiast kwiatów, dodajemy więc uwagę, że chętnie przyjmiemy także zdrapki, które wprost uwielbiamy ;). A nuż ktoś z Was przyniesie nam szczęście :).



sobota, 30 lipca 2011

Kilka tygodni

Czas tak szybko płynie, jeszcze tylko półtora miesiąca zostało do naszego ślubu.
Sprawy powoli już dogrywamy, udało nam się załatwić te urzędowe, do księdza mamy zgłosić się po 15 sierpnia. Wczoraj więc zadeklarowałam, że po ślubie będę nosić nazwisko męża, muszę przyznać, że jest to dość emocjonująca chwila i chyba, jak nic innego, uświadomiła mi, że za kilka tygodni naprawdę zostanę żoną :).
Przemek był już na przymiarce smokingu, dokupiliśmy koszule, pas, buty itd., następnym razem ma się pojawić w salonie 5 września. Ja umówiłam się na pierwszą przymiarkę na 19 sierpnia, mam nadzieję, że będą ze mną w tym dniu ważne dla mnie panie :). Już nie mogę się doczekać, choć pewnie pierwsza przymiarka mnie rozczaruje, ale mam nadzieję, że nie będzie potrzeby dokonywania wielu poprawek.
Rozdaliśmy już mniej więcej 1/3 zaproszeń, postaramy się, jak najszybciej rozdać resztę, w końcu to zdecydowanie najwyższa pora :).
Im bliżej ślubu, tym bardziej się cieszę i coraz lepiej umiem sobie ten dzień wyobrazić, jeszcze niedawno to była abstrakcja, zbiór poszczególnych elementów. Jakoś poskładałam to w całość i myślę, że to będzie piękny dzień i ciekawy :).
O kilku rzeczach musimy jeszcze zdecydować, ale to już drobiazgi, które można dograć nawet na 2 tygodnie przed godziną zero ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz