Drodzy Goście, zapraszamy do zapoznania się z mapką dostępną w linkach poniżej, można dzięki niej sprawdzić także współrzędne GPS, co ułatwi Wam trafienie do naszego kościoła oraz sali :).
W zaproszeniach prosimy o losy lotto zamiast kwiatów, dodajemy więc uwagę, że chętnie przyjmiemy także zdrapki, które wprost uwielbiamy ;). A nuż ktoś z Was przyniesie nam szczęście :).



wtorek, 13 września 2011

Ostatnie dni :)

Mamy za sobą wieczory kawalerski i panieński. Nie wiem, jak było u P., ale u mnie było super. Zostałam koronowana i zamiast tortu w nieprzyzwoitym kształcie miałam cudną babeczkę z suknią ślubną z lukru. Cudo!





A teraz załatwiamy ostatnie sprawy, tzn. na razie bardziej P. je załatwia, bo ja dopiero od jutra mam wolne. I jutro także przymiarka sukni, oby wszystko było ok i będę mogła zabrać ją do domu. Smoking i dodatki Przemka już są w domu. Z suknią przyjedzie jeszcze welon i halka z kołem. Pogoda jest na razie cudowna, więc może obejdzie się bez bolerka itp., w razie czego będę szukać czegoś w czwartek.

Prawie już ogarnęłam usadzenie gości, trochę nam odmówiło, ale w sumie niczego innego się nie spodziewałam. To żałujcie, że Was nie będzie :P. Zespół, fotograf, hotel, kuferek na koperty, sporo udało się załatwić :). W zasadzie większość tego, co zostało to drobiazgi typu winietki, serwetki, menu i wypięknianie się ;). Załatwiliśmy także sprawy ślubne, ksiądz dał nam od razu do podpisania dokumenty, ale poprosiliśmy, żebyśmy mogli zrobić to na ślubie, w końcu to wtedy naprawdę bierzemy ślub. Na szczęście ksiądz bez problemu się zgodził.

Nie wiem, jak Przemek, ale ja się strasznie cieszę i nie mogę doczekać się tego dnia. Na myśl o ślubie żołądek wyprawia dziwne ewolucje, mam ochotę wszystkim ludziom na ulicy opowiadać o tym, co się dzieje. A dziś rano z wielgachnym uśmiechem na twarzy przyglądałam się przysypiającemu jeszcze Przyszłemu Mężowi :).

4 komentarze:

  1. ... a może tak więcej szczegółów o tym panieńskim?
    Pozdrawiam cieplutko
    Dorot(k)a

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie na pewno super :) trzymam kciuki:) pozdrawiam, Marzena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już jutro..

    Trzymam kciuki za pogodę.

    OdpowiedzUsuń