Drodzy Goście, zapraszamy do zapoznania się z mapką dostępną w linkach poniżej, można dzięki niej sprawdzić także współrzędne GPS, co ułatwi Wam trafienie do naszego kościoła oraz sali :).
W zaproszeniach prosimy o losy lotto zamiast kwiatów, dodajemy więc uwagę, że chętnie przyjmiemy także zdrapki, które wprost uwielbiamy ;). A nuż ktoś z Was przyniesie nam szczęście :).



czwartek, 29 września 2011

Poślubnie

Nie mogłam zebrać się, żeby napisać tego posta. Trudno zresztą uwierzyć, że już po wszystkim, dziwne, kiedy głowy nie zaprząta tysiąc pomysłów na kwiaty, dekoracje, makijaż itp. Z mojej perspektywy nic się nie zmieniło, nadal się bardzo kochamy, czasem sprzeczamy i dogryzamy sobie, nadal tak samo nie chce nam się wynosić śmieci, a ja nie stałam się lepszą kucharką, chociaż już jestem żoną ;).
Dostaliśmy wiele kartek, w tym kilka naprawdę fajnych :). Było bardzo dużo zdrapek i losów lotto. Szczęście uśmiechnęło się do nas w sposób umiarkowany, mieliśmy 5 trójek i 68 zł w zdrapkach ;). Za wszystko ślicznie dziękujemy i cieszymy się, że byliście w tym dniu z nami :).
Jeśli o sam ślub i wesele chodzi, kilka drobiazgów niezbyt się udało, ale na te akurat nie mieliśmy wpływu. Całość jednak moim zdaniem fajnie się udała, mam nadzieję, że wszyscy bawili się równie dobrze, jak my.
W środę po ślubie udało nam się zrobić sesję plenerową w Parku Skaryszewskim, bardzo jestem ciekawa jej efektów. Mam nadzieję, że wkrótce fotograf wyśle nam zdjęcia, z których wybierzemy te do albumu. Już nie mogę się doczekać, kiedy odbierzemy całość. Dla Was mam kilka zdjęć od rodziny.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz